fbpx

Lønservice

En professionel partner til pålidelig lønservice

Med vores lønservice slipper du for alt besværet med at håndtere løn. Vi automatiserer, optimerer og drifter dine lønprocesser, så du ikke skal bekymre dig om opgaven. Sammen finder vi den rette løsning.

Dansk lønservice, du kan være tryg ved

Lønservice er en professionel ydelse, hvor du lader et lønbureau håndtere din virksomheds lønopgaver. På den måde sikrer du korrekt lønudbetaling, overholdelse af gældende lovgivning og håndtering af feriepenge, pension og skat.

Med lønservice slipper du for besværet og kan fokusere på din forretning – og så kan det økonomisk ofte betale sig at overlade opgaverne til en specialiseret partner.

Ekstern lønservice: Udnyt de klare fordele ved outsourcing

Som mindre eller mellemstor virksomhed kan lønadministration være en omkostningstung opgave at løse internt. Lønadministration kræver eksempelvis et indgående kendskab til både krav og lovgivning på området. Derfor er det for mange virksomheder meningsfuldt at outsource lønadministrationen til et professionelt lønbureau.

Med vores lønservice råder du over de rette kompetencer til at løse alle lønopgaver – og så kan du være helt sikker på, at:

  • Dine medarbejdere altid får løn til tiden
  • Dine lønsedler er korrekte måned efter måned
  • Du løbende får sparring med eksperter i systemer og lovgivning
  • Du løbende kan tilpasse aftalen, når dit behov ændrer sig
  • Du minimerer sårbarheden i lønafviklingen

Lønservice opgaver

Hvilke opgaver løser et lønbureau for dig?

Når du outsourcer din lønadministration til et lønbureau, afhænger opgaverne ofte af dine ønsker. Hos Din Lønpartner sammensætter vi altid fleksible og dynamiske aftaler skræddersyet til det enkelte behov.

Vi varetager blandt andet vedligeholdelse af dit lønsystem, refusioner, lønkørsel, og opdatering af medarbejderdata, sygdom, fravær og ferie – og så er vi din faste sparringspartner på området.

Har du brug for en ekstern lønpartner – men blot for en periode – så tilbyder vi også midlertidig lønservice gennem en interim lønkonsulent. Vi skalerer servicen efter, hvad du har behov for.

Hvad koster vores lønservice?

Prisen for lønservice afhænger i høj grad af, hvilke konkrete opgaver vi skal løse for din virksomhed. Som udgangspunkt arbejder vi med en fast månedlig pris pr. medarbejder på mellem 120 og 150 kr.

Den endelige pris fastsættes ud fra flere faktorer – herunder kompleksiteten i din virksomheds lønstruktur, omfanget af manuelle arbejdsgange og graden af fleksibilitet i forhold til deadlines for lønkørsler.

Vores erfaring viser, at det i mange tilfælde kan være en økonomisk fordel at outsource lønadministrationen til et professionelt lønbureau – især for organisationer med op til 500 ansatte. Naturligvis varierer det fra virksomhed til virksomhed, og derfor anbefaler vi, at du starter med at bruge vores prisberegner, som hurtigt giver dig et overblik over dine muligheder.

Det tager kun et par minutter. Ønsker du et mere præcist tilbud, udarbejder vi det naturligvis også gerne på baggrund af dine specifikke behov og den ønskede løsning.

3 gode grunde

Hvorfor vælge lønservice gennem Din Lønpartner?

Når du overvejer at vælge os som sit lønbureau, er det vigtigste naturligvis, at vi sørger for, at dine medarbejdere får korrekt løn til tiden hver måned. Men bag korrekt lønadministration gemmer vi på en række unikke kompetencer, du ikke finder andre steder.

Z

Erfarne konsulenter

Vores lønkonsulenter har solid IT-erfaring, og det betyder, at vi er eksperter i at supportere, udvikle og integrere lønsystemer.
Z

Fastansatte medarbejdere

Vores konsulenter er fastansatte hos os. Det betyder, at vi kan garantere dig en fast, topkvalificeret lønspecialist, som ikke er hyret ind eksternt.
Z

Fast kontaktperson

Du får et hold af specialister i ryggen. Selvom du får én fast kontaktperson, får du også et hold af specialister, som står klar til at byde ind, når det er nødvendigt.

Implementering og supportering af lønsystemer

Hos Din Lønpartner får du ikke kun hjælp fra løneksperter – vi er også specialister i integration og drift af forskellige lønsystemer. Derfor består vores lønservice også af sparring og supportering af automatiserede lønsystemer.

Som certificerede partnere er vi godkendt til at implementere LessorLøn i både simple og komplekse systemlandskaber. Uanset om du har behov for skræddersyet integration, avanceret dataudveksling eller automatisering af arbejdsgange, står vi klar med den rette tekniske ekspertise.

Derudover tilbyder vi løbende support og vedligeholdelse af Lessors lønsystem, men også på EPOS Løn. Vores supportteam hjælper dig med alt fra daglig drift og fejlretning til systemtilpasning og brugeradgang. Med os får du derfor en partner, der forstår både løn og teknik – og dermed en komplet lønservice, som vi kan skræddersy efter din virksomheds behov.